Ruilen en Retourneren
Als je de foutieve items hebt ontvangen of de items die je hebt ontvangen
zijn defect, stuur dan een e-mail naar retouren@milorra.nl om dit verder te bespreken.
Als je niet tevreden bent met de ontvangen goederen, kun je deze binnen 30
dagen na ontvangst aan ons retourneren, mits ze in originele en verkoopbare staat zijn.
Eenmaal verkregen heb je recht op een volledige terugbetaling, waarbij
de kosten van de retourzending niet zijn inbegrepen. Wij kunnen geen
artikelen terugbetalen of omruilen die gebruikt of geopend lijken te zijn, of die
niet in originele staat zijn.
Retournering aanvragen
Vraag het retourformulier aan via retouren@milorra.nl. Stuur uw retourformulier samen met een foto van de producten die u terugstuurt naar retouren@milorra.nl per e-mail.
Zorg er na goedkeuring voor dat uw retourzending goed verpakt is en aan alle onderstaande voorwaarden voldoet. Markeer ' Retourzendingen ' duidelijk op de buitenverpakking van uw pakket. Gebruik een verzekerde traceerdienst om ervoor te zorgen dat uw pakket veilig is bij onze aankomst. Stuur een vervolgmail met uw volginformatie naar retouren@milorra.nl.
Retourvoorwaarden en Richtlijnen
Alle leuke artikelen moeten ongebruikt, ongeopend en voorzien zijn van een originele plastic verpakking. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending van de artikelen. Zorg ervoor dat alle artikelen goed zijn, zodat ze niet beschadigd raken in de post. Zorg ervoor dat alle retourpakketten worden verzonden met een traceerbare, verzekerde service, omdat we niet de verantwoordelijkheid kunnen nemen voor artikelen die beschadigd of verloren zijn gegaan tijdens het retourtransport. Zorg ervoor dat het retourformulier wordt goedgekeurd – zonder goedkeuring kan dit ertoe leiden dat uw retourzending niet wordt verwerkt.
Eenvoudig in drie simpele stappen:
Stap 1: Vraag het retourformulier aan via retouren@milorra.nl
Geef je ordernummer, e-mailadres en reden van retour door.
Stap 2: Stuur je bestelling op
Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier naar het adres op het retourformulier. Zorg ervoor dat je pakket een Track en Trace-code bevat. Als zender ben jij verantwoordelijk en wij willen niet dat er misverstanden ontstaan.
Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag op je portemonnee
Als wij het pakket hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen weer op je betaalrekening staat.
NEEM CONTACT OP
Heb je vragen over je retour? Wil je wat kwijt? Wij helpen je graag!
Wij zijn bereikbaar via de volgende kanalen:
Voor vragen of opmerkingen kun je mailen naar info@milorra.nl
Ook bereikbaar via WhatsApp 🟢: +31 33 234 0221 – stuur gerust een berichtje!
Voor vragen kun je ook altijd een DM sturen op Instagram .
En natuurlijk zijn wij ook bereikbaar op Facebook !