Bestellen en Bezorging

Heb je een Milorra-item gevonden dat je wilt hebben? Mooi!

Selecteer een kleur en/of maat en klik op ‘Aan winkelwagen toevoegen’.
Je kunt daarna rustig verder shoppen. Je winkelwagentje kun je altijd bekijken door op het shoppingbag-icoontje rechtsboven te klikken.

Let op: artikelen in je winkelwagentje zijn niet automatisch gereserveerd.

 

Bestelling afronden

Ben je klaar met shoppen? Klik dan op het boodschappentas-icoontje rechtsboven om naar jouw Milorra-items te gaan. In het volgende scherm kun je nog aantallen aanpassen. Klik daarna op ‘Ga door naar afrekenen’.

Op de check-outpagina vul je eenvoudig al je gegevens in.

Let op: nadat je bestelling is afgerond, kun je deze niet meer wijzigen. We nemen je bestelling direct in behandeling zodat je deze zo snel mogelijk ontvangt.

 

Wat zijn de verzendkosten?

Milorra neemt de verzendkosten vanaf 39,- voor haar rekening. Jij betaalt dus vanaf 39,- geen verzendkosten.*
* Retourkosten zijn wel voor eigen rekening.

 

Kan ik mijn bezorging volgen?

Ja. Wij verzenden je bestelling altijd met Track & Trace. De link ontvang je per e-mail zodra je bestelling is verzonden.

Het kan soms even duren voordat de Track & Trace-status zichtbaar is.

 

Wat zijn de levertijden?

Milorra streeft naar een snelle levering. Bestel je op een werkdag vóór 15.00 uur, dan verwerken wij je bestelling meestal dezelfde dag.

Veel artikelen worden rechtstreeks vanuit onze leveranciers verzonden. Hierdoor bedraagt de gemiddelde levertijd 4 tot 10 werkdagen.

 

Ik ben niet thuis tijdens de bezorging, wat nu?

Kan je pakket niet worden afgeleverd, dan blijft het 7 dagen beschikbaar bij een PostNL-locatie (Bpost voor Belgische bestellingen). Je ontvangt een melding van de bezorger met de afhaallocatie.

Na 7 dagen wordt de zending teruggestuurd naar ons magazijn.

 

Verkeerd adres

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om een juist afleveradres door te geven. Wij verwerken bestellingen zo snel mogelijk, waardoor er slechts kort de tijd is om een fout adres te corrigeren.

Neem direct contact met ons op als je een verkeerd verzendadres hebt ingevuld.

 

Verloren of gestolen pakketje

Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten.

Geeft de Track & Trace aan dat je bestelling is afgeleverd, maar heb je niets ontvangen? Meld dit dan direct bij ons. Na 14 dagen na de aangegeven leverdatum kan PostNL een onderzoek starten. Wij houden je hiervan op de hoogte.

 

Vragen over je bestelling

Heb je vragen over je bestelling? Neem gerust contact met ons op.